Korisnik može da podnese reklamaciju u unutrašnjem poštanskom saobraćaju u roku od 60 dana od dana predaje pošiljke (u slučaju gubitaka, prekoračenja roka i neizvršenja usluge). Ukoliko ne podnese reklamaciju u predviđenom roku, gubi pravo na novčanu naknadu.
Korisnik može da podnese reklamaciju u slučaju oštećenja ili umanjenja sadržine poštanske pošiljke najkasnije narednog radnog dana, a u roku od 60 dana od dana uručenja pošiljke može podneti Zahtev za naknadu štete. Ako korisnik ne podnese reklamaciju u propisanom roku, gubi pravo na naknadu štete.
Kada se reklamacija odnosi na registrovane pošiljke, pošiljalac ili ovlašćeno lice pokreće potražni postupak u bilo kojoj pošti. Na osnovu uvida u potvrdu o prijemu paketa, koju je pošiljalac u obavezi da podnese na uvid i podataka koje daje u razgovoru sa zaposlenim, zaposleni u pošti aplikativno popunjava obrazac „Potražnica”, koji potom štampa, podnosi korisniku na uvid, radi utvrđivanja tačnosti unetih podataka, i koji korisnik potpisuje, kada je saglasan sa unetim podacima.
Pošta je u obavezi da se izjasni u roku od 8 dana, od dana prijema reklamacije u unutrašnjem poštanskom saobraćaju,