Slanje paketa u inostranstvo iz najbliže pošte, po pristupačnim cenama.
Da li moram predati otvoren paket?
Paket se za prenos u međunarodnom poštanskom saobraćaju mora predati otvoren.
Šta znači označavanje vrednosti paketa?
Vrednost paketa predstavlja osiguranje robe i omogućava nadoknadu štete u visini označene vrednosti u slučaju gubitka ili potpunog uništenja paketa.
Da li poštarinu za prenos paketa može platiti primalac?
Ne, poštarinu za prenos paketa za inostranstvo plaća isključivo pošiljalac prilikom predaje paketa.
Da li uzorke i reklamni materijal može slati fizičko lice?
Fizička lica ne mogu slati uzorke i reklamni materijal.
Da li, kao fizičko lice, mogu da pošaljem robu namenjenu prodaji?
Fizičko lice ne može slati robu namenjenu prodaji.
Gde mogu da predam međunarodni paket?
Ukoliko ste fizičko lice i želite da pošaljete robu koja nije namenjena prodaji, paket možete predati u svim poštama.
Na koji način mogu da pratim status paketa?
Elektronskim putem, na zvaničnom sajtu Pošte Srbije www.posta.rs, na osnovu prijemnog broja paketa, možete pratiti status paketa. Informacija o statusu paketa, takođe se može dobiti i pozivanjem Kontakt centra na broj 0700 100 300.
Da li su rokovi za prenos paketa u međunarodnom poštanskom saobraćaju garantovani?
U međunarodnom poštanskom saobraćaju rokovi prenosa i uručenja paketa nisu garantovani, već očekivani.
Ukoliko nisam zadovoljan dostupnim podacima o statusu paketa, kako da saznam gde se nalazi paket koji sam poslao i da li je uručen primaocu?
Ukoliko niste zadovoljni podacima vidljivim u sistemu za praćenje pošiljaka, potrebno je da pokrenete potražni postupak u pošti.
Gde mogu da se informišem da li je predmet/roba koju želim da pošaljem u inostranstvo dozvoljena za uvoz u odredišnu zemlju?
Na zvaničnom sajtu Pošte Srbije, u okviru kartice „Slanje paketa u inostranstvo“, možete pronaći Spisak zabranjenih artikala za uvoz ili tranzit kroz određenu zemlju“. Izabirom zemlje u koju želite da pošaljete paket, pristupićete Spisku artikala koji su zabranjeni pri uvozu (ili tranzitu) ili se uslovno prihvataju.
Gde mogu da se informišem da li je predmet/roba koju želim da pošaljem u inostranstvo dozvoljena za izvoz iz Srbije?
Na zvaničnom sajtu Pošte Srbije, u okviru kartice „Slanje paketa u inostranstvo“ nalaze se kontakt brojevi telefona i mejl adrese Pošta carinjenja Beograd, Novi Sad i Niš putem kojih se možete informisati o mogućnostima i uslovima slanja određenih predmeta u inostranstvo.
Šta je zabranjeno slati u paketima?
Poštanski paketi koji se šalju u inostranstvo ne smeju da sadrže: opojne droge i psihotropne materije, eksplozivne, zapaljive, druge opasne, kao i radioaktivne materije, falsifikovane predmete i piraterijski materijal, sablažnjive i nemoralne predmete, žive životinje, eksplozivne naprave, municiju ili njihove kopije, predmete koji po prirodi ili pakovanju mogu biti opasni za zaposlene i koji mogu oštetiti druge pošiljke ili poštansku opremu, dokumenta koja imaju karakter aktuelne i lične prepiske lica koja nisu pošiljalac ili primalac, efektivni domaći i strani novac, izuzev u slučajevima odobrenja od strane NBS (u vrednosnim pošiljkama), druge predmete čiji je uvoz ili promet zabranjen u odredišnoj zemlji.
Povezane usluge i informacije
PostPak – otkupni paket za region
Pošaljite otkupni paket u zemlje regiona, uz naplatu pouzećem.
Dokumentacija za izvoz/uvoz
Pravilno popunjavanje obrazaca.
Rukovanja paketima
Obezbedite poseban postupak sa paketima u toku prenosa.
Pronađite poštu
Pronađite najbližu poštu u Vašem okruženju.
Pratite pošiljku
Informišite se gde se u svakom trenutku nalazi Vaša pošiljka.
Kalkulator cena
Izračunajte cenu odabrane usluge.
Korisnički servis
Kontaktirajte nas i postavite pitanje.
Pravilno adresovanje
Pravilno adresovanje, sigurno uručenje.
Spisak zabranjenih artikala za uvoz
Artikli zabranjeni za uvoz ili tranzit kroz određenu zemlju.