Reklamacije u vezi sa prenosom i uručenjem telegrama mogu se podneti ukoliko pošiljalac smatra da telegram nije uručen primaocu, da je uručen sa neprimerenom/neprikladnom sadržinom, da je uručen sa zakašnjenjem ili da nije izvršena zahtevana posebna usluga, odnosno, ukoliko se smatra da telegram nije uručen primaocu u inostranstvu.
Za telegram koji je pošiljalac predao u pošti, reklamacija se može podneti u bilo kojoj pošti, uz podnošenje na uvid potvrde o prijemu telegrama.
Primalac može podneti reklamaciju i zahtev za naknadu štete, u slučaju kada je telegram uručen sa zakašnjenjem ili ako nije izvršena zahtevana posebna usluga. Ukoliko primalac pokreće reklamacioni postupak, zaposleni u pošti dužan je da zatraži od primaoca da podnese originalni primerak telegrama.
Za telegram koji je predat posredstvom Kontakt centra, pošiljalac reklamaciju podnosi Kontakt centru, sa broja telefona preko koga je predao telegram, uz obavezno saopštavanje identifikacionog broja telegrama.
Za telegram u unutrašnjem saobraćaju, pošiljalac može podneti reklamaciju u roku od 3 (tri) meseca od dana predaje telegrama, a za telegram u međunarodnom saobraćaju, u roku od 4 (četiri) meseca od dana predaje telegrama.