О нама

Пошта Србије, са преко 2.250 приступних тачака и близу 3.600 додставних рејона, покрива свих 88.000 квадратних километара територије државе и успешно их повезује са целим светом.

Порука директора

Mira Petrović

Пошта Србије располаже највећом инфраструктурном и логистичком пословном мрежом у земљи, која покрива целокупну територију Републике Србије. Посвећеност 15.000 радника и традиција дуга 179 година, гаранција су да се уз услуге Поште брже повезује и лакше послује.

Захваљујући посвећености запослених и поверењу корисника, Пошта годинама одржавa тренд позитивних кретања свих параметара пословне ефикасности и успешности. Брига о заједници и корисницима исказује се кроз преузимање улоге стуба комуникације у друштву, унапређење технологије сортирања пошиљака, умреженост свих локација на којима се налазе пословнице Поште и информатичку повезаност процеса, чиме се обезбеђују нове могућности за убрзани развој пословања и друштва у целини.

У сложеним тржишним условима Пошта константно показује високу конкурентност и остварује значајан раст у сегментима са највећом конкуренцијом – експрес, логистичким и финансијским услугама.

Истовремено, стално померајући границе у управљању најкомплекснијим пројектима и задацима од општег друштвеног интереса, Пошта доказује да је стабилан и снажан систем који има потенцијал да брзо реагује и ефикасно одговори на сложене задатке и потребе корисника, великих привредних система и државе.

Такође се поносимо успешним пружањем универзалног поштанског сервиса на територији читаве Републике у оквиру прописаног квалитета, по приступачним ценама и под једнаким условима за све кориснике.


Мира Петровић
в.д. директора Јавног предузећа „Пошта Србије”

Стратешка опредељења

Визија

Корпоративно одговорна и економски ефикасна компанија, која се непрестано техничко-технолошки развија, лидер на домаћем тржишту поштанских, финансијских и информатичко-комуникационих услуга.


Мисија

Развој и пружање висококвалитетних и широко доступних поштанских, финансијских и информатичко-комуникационих услуга, уз економски самоодрживо и интерно и екстерно корпоративно одговорно пословање.

Награде и признања

Престижно признање „Мој избор” за 2019. годину припало је Пошти Србије за омиљени домаћи бренд у категорији „Транспорт”, по мишљењу потрошача. У најужем избору за награду у истој категорији нашао се Поштин курирски сервис Пост-екпрес, који је заузео друго место. Потврду квалитета и водеће позиције Поште и Пост-експреса, у деветој по реду акцији коју је спровело удружење „Моја Србија”, обезбедили су потрошачи, у конкуренцији од 930 брендова у 27 категорија.

Курирски сервис Поште Србије Пост-експрес, други пут заредом, добитник је међународне награде „Best Buy Award” за најбољи однос цене и квалитета по мишљењу потрошача за 2019/2020. годину, у категорији „услуга експрес доставе” у Србији.

Награда „Best Buy Award” додељује се у организацији Међународне асоцијације за сертификацију (ICERTIAS), са седиштем у Цириху, а на основу истраживања искустава потрошача. Сертификат је доступан на линку: http://bestbuyaward.org/SERBIA-398MN51.

У 2018. години остварен је обим од преко 9,5 милиона пошиљака, или преко 40.000 експрес пошиљака у просеку дневно у Србији, чиме на националном тржишту експрес и пакетских услуга Пост-експрес заузима доминантну позицију.

Влада Републике Србије и Национална алијанса за локални економски развој (НАЛЕД) доделиле су Пошти плакету „Фер компанија”, за подршку наградној игри „Узми рачун и победи” и допринос у борби против сиве економије.

Плакете захвалности је добило укупно 15 великих имена из света привреде, међу којима су Телеком Србија, Дунав осигурање, Мастеркард, Техноманија, Горење, ДИС, Кока-Кола ХБЦ, Филип Морис, Форма идеале и Ушће шопинг центар.

Пошта Србије је добитник престижног признања „Мој избор” за омиљени бренд у 2018. години, у категорији „Транспорт”. Додатни је успех што је друго место у истој категорији припало курирском сервису Поште – Пост-експресу, чиме су га потрошачи директно наградили и потврдили његову лидерску позицију међу више од 50 конкурената на тржишту. У конкуренцији за награду се нашло 780 домаћих производа и брендова, а гласање је обављено методом „лице у лице” на узорку од 1.910 потрошача у 10 градова Србије.

У низу потврда о дугогодишњем квалитету услуге, Пост-експрес је освојио и престижно признање Best Buy Award и прво место у категорији за најбољи однос цене и квалитета по мишљењу потрошача. Важност признања је утолико већа што компаније не могу платити да би га освојиле, већ се додељује тако што производ или услуга освајају прво место у независном истраживању и гласању потрошача у једној од понуђених категорија. Међу другим добитницима Best Buy Award медаље су бројни водећи домаћи и инострани брендови: Opel, Milka, Hyndai, Procter and Gamble, Unilever, Hewlett Packcard, Bosch, Unicredit, Danone, Nestle, Dr Oetker, Holcim, Henkel, Идеа, Гранд кафа, Блиц.

На 20-тој Генералној Скупштини ЕМС Кооперативе одржаној од 23. до 24. марта 2017. године у Берну, Пошти Србије је додељена Бронзана плакета Светског поштанског савеза „EMS Performance Award“ за 2016. годину, у циљу унапређења квалитета ЕМС услуге.

ЕМС Кооператива додељује златне, сребрне и бронзане награде поштанским операторима земаља чланица Светског поштанског савеза за пружање ЕМС услуге високог стандарда квалитета током годишњег периода. За сваког поштанског оператера мере се кључни индикатори перформанси који се затим потврђују од стране независног ревизора.

Пошта Србије добитник је признања „Бизнис партнер” за 2016. годину, које Телеком Србија додељује за успешну пословну сарадњу и изграђен партнерски однос. Међу другим добитницима овог признања налазе се угледне банке, телевизијске куће и министарства.

Пошта Србије налази се међу десет најбоље оцењених компанија у истраживању „Најпожељнији послодавац 2016”, које је спровео сајт Инфостуд. Преко 10.000 испитаника бирало је најпожељније послодавце и на основу личног суда, давало оцене о томе шта послодавца чини атрактивним.

Привредна комора Србије доделила је Јавном предузећу „Пошта Србије” специјалну плакету за 175 година успешног пословања. Учесници округлог стола НИН Фокус „Пословање, реструктурирање и инвестиције у јавном сектору” похвалили су импресивне резултате које Пошта постиже у изузетно конкурентном тржишном окружењу, издвајајући се као референтни систем у јавном сектору.

Пошта Србије добитник је престижног признања „Мој избор”, за омиљени домаћи бренд у 2015. години, у категорији транспорта робе и путника.

Ово је једино признање у Србији које се додељује искључиво на основу гласова потрошача, који су бирали између 195 најбољих домаћих производа и брендова разврстаних у 19 категорија. Гласањем је обухваћено 2.010 испитаника у 14 градова Србије, а Пошта је победила у јакој конкуренцији великих домаћих компанија „Ер Србија” и „Ласта”.

У избору Асоцијације јавних поштанских оператора “Пост-Европа”, Пошта је добила престижно међународно признање за најбољу европску поштанску марку.

У конкуренцији 49 земаља, пригодна поштанска марка са темом “ЕВРОПА – Национални музички инструменти”, на којој је слика српских гајди са гајдашем и мотивом Старе планине, добила је највише онлајн гласова и освојила прву награду – “Златна марка за 2014. годину”.

Аутор идејног решења је академски сликар-графичар Надежда Скочајић, креатор марака Поште Србије.

Пошта Србије је добитник награде за АМQМ – Проширење система за аутоматско мерење квалитета, као најбоље имплементиран пројекат финансиран од стране Фонда за квалитет Светског поштанског савеза почев од 2007. године. Време преноса тест-писама, у која су убачени транспондери, снима се уз помоћ РФИД опреме и Пошта у овом сегменту апсолутно предњачи у региону.

Током Дана отворених врата у Берну, у организацији Фонда за квалитет Светског поштанског савеза, Пошти је додељена награда за најбоље управљање пројектом „Транслација адресе у адресни код”. Награде за најбоље реализоване пројекте додељује Одбор повереника Фонда за квалитет Светског поштанског савеза, а на основу резултата процене пројеката спроведених током претходне године.