Пошта Србије, као чланица Светског поштанског савеза, редовно добија и прати информације везане за међународни поштански саобраћај, а у циљу тачног и правовременог информисања, обавештавамо кориснике услуга да још увек није дошло до пуне нормализације токова у међународном поштанском саобраћају.
У условима и даљег трајања пандемије болести COVID-19 изазване вирусом SARS-CoV-2 приспеће међународног поштанског материјала, како у количини, тако и у динамици – не одвија се на начин који одговара редовном и несметаном функционисању. То се, нажалост, неминовно рефлектује према примаоцима пошиљaкa широм света, укључујући и Србију, у виду отежаног приспећа и кашњења пошиљaкa из међународног саобраћаја.
У таквим околностима, Пошта Србије ни на који начин не може да утиче на рад иностраних поштанских оператора, те ни да одговара за кашњења у приспећу међународних пошиљака узрокованих проблемима пандемије заразне болести. На својој територији, Пошта Србије корисницима пружа услуге без икаквог застоја, а приспеле пошиљке из међународног саобраћаја уручују се примацу одмах након приспећа и спроведених царинских процедура, у складу са Законом о поштанским услугама и осталим прописима који уређују област поштанског саобраћаја.
Такође, поново скрећемо пажњу нашим корисницима на то да се статус међународних нерегистрованих писмоносних пошиљака, каква је већина пошиљака генерисаних интернет трговином, не може пратити на званичним сајтовима поштанских оператора, те одабиром такве услуге корисници остају без информација о статусу пошиљке коју очекују.
Будући да Пошта Србије, кроз механизме сарадње са свим међународним поштанским управама, константно улаже максималне напоре да се динамика приспећа и регистрованих и нерегистрованих пошиљака поспеши, молимо кориснике наших услуга за стрпљење и позивамо их да се у случају свих недоумица обрате нашем Контакт центру.