15.10.2020.

Док трају радови, а према Решењу Градске управе града Лесковца – Одељење за комунално стамбене послове, саобраћај и инфраструктуру, одређује се привремена измена режима саобраћаја на јавној површини – тротоару. Измена обухвата затварање дела јавне површине – тротоара у улицама Светоилијска, Светозара Марковића и Боре Станковића.

Захваљујемо корисницима и грађанима Лесковца на разумевању.

Током извођења радова, пошта 16103 Лесковац 3 ће неометано пружати све услуге корисницима у уобичајеном радном времену, радним данима од 7 до 19 часова, суботом од 7 до 15 часова.

9.10.2020.

У оквиру поштанског комплекса у Лесковцу, на простору од готово 2.400 м2 смештени су савремени претоварно-сортирни центар, шалтер сала поште и канцеларије стручних служби. Савремени објекат у који је Пошта Србије уложила преко пола милиона евра, омогућиће већи и бржи обим реализације поштанских услуга на територији Јабланичког округа, укључујући и Пост експрес и логистичке услуге. Допринеће и побољшању услова рада запослених, али и квалитету живота у центру Лесковца, из ког су у нови поштански објекат измештени прерадни капацитети.

„Техничком и технолошком модернизацијом својих центара у локалним и регионалним зонама широм Србије, чиме обележава 180 година свог постојања, Пошта Србије потврђује своје дугорочно развојно опредељење и стратешку улогу поузданог партнера привреде и грађана. То потврђује и сталном модернизацијом своје транспортне флоте, која је од данас богатија и за 10 специјализованих доставних возила – квадова за неприступачне терене”, каже Мира Петровић, в. д. директора Поште Србије.

Квадови ће омогућити бржу и сигурнију испоруку свих врста пошиљки на подручјима са неразвијеном путном инфраструктуром, а посебно на путевима без асфалтне подлоге, као и у срединама у којима је због временских прилика достава отежана. Ова возила испоручиваће пошиљке на територији у рејонима Сурдулице, Куршумлијске бање, Власа, Сокобање, Врњачке Бање, Рудног, Бање Ковиљаче, Златибора, Митровца на Тари и Мокре Горе и тако повећати доступност услуге и истовремено олакшати посао достављачима на тешко приступачним подручјима.

Девети октобар, Светски дан поште, обележавају све националне поштанске управе на дан када је 1874. у Берну основан Светски поштански савез. На оснивачком конгресу међу 22 земље оснивача била је и Кнежевина Србија.

27.7.2020.

Поводом неутемељених, нетачних и увредљивих објава организације Ефектива и потоњих тенденциозних написа и објава у појединим медијима, без давања времена и простора да се одговори на неосноване оптужбе, Пошта Србије ће искористити сву правну заштиту.

Напомињемо да су поновним успостављањем токова међународног саобраћаја значајно убрзани и нормализовани токови транспорта међународних пошиљака, за разлику од периода на почетку пандемије изазване вирусом Ковид-19, када је транспорт био у прекиду што је изазвало кашњења дела међународних пошиљака од три месеца. Услед околности изазваних вишом силом, Пошта Србије не може сносити одговорност и током поменутог периода поступала је као и друге поштанске управе сагласно препорукама и објавама размењеним преко Светског поштанског савеза.

5.6.2020.

Поштанско-логистички цетар у Крагујевцу, складишно-канцеларијски комплекс површине 2.000 m² са комплетном инфраструктуром, представља најзначајнију инвестицију Поште Србије после отварања регионалног центра у Београду. Објекат ће поседовати аутоматизован систем за сортирање пошиљака и тако допринети даљем развоју аутоматизације прераде пошиљака и стратешког развоја базичне делатности Предузећа, с акцентом на растући сегмент пакетских пошиљака и е-трговине. Комплекс се налази у индустријској зони у близини више значајних привредних објеката (у улици Милорада Влајића Шуке 6), и одлично је повезан са важним саобраћајницама. Осим развојне компоненте за Предузеће, објекат ће значајно подржати регионални развој и предузетништво, пружајући комплетну услугу, од складиштења преко формирања пошиљака до дистрибуције производа за привреднике, али и грађане овог краја.

„Током историје, пратећи светске токове и испуњавајући своју основну мисију – пренос писама и робе и сталну примену најновијих технолошких решења, чиме је на себе преузела улогу носиоца технолошког, привредног и економског развоја земље, Пошта и данас кроз иновације процеса и унапређење асортимана услуга, наставља да светске трендове у области поштанских услуга и информатичких решења врло брзо имплементира и у Србији”, изјавила је Мира Петровић, в. д. директора ЈП „Пошта Србије” и истакла да као гигант међу услужним компанијама, са 15.000 запослених, Предузеће константно показује конкурентност и остварује значајан раст у сегментима са највећом конкуренцијом – експрес и логистичким услугама.

Петровићева је најавила да ће Пошта у своју флоту по први пут уврстити и електричне аутомобиле, са циљем да укаже на значај еколошких решења и да својим примером позове и друге актере у привреди и друштву, како би заједно утицали на смањење загађења.

Професионалним управљањем Пошта Србије је у 2019. години остварила пословни добитак у износу од 2,2 милијарде динара (укупни приходи били су 25,9 милијарди динара) и пружила чак 420,4 милиона услуга. Такође, 8. јуна Пошта Србије пустиће нову услугу – Postexpress BOX. Ради се о амбалажи за експрес пошиљке у чију цену је урачунат трошак услуге. 

Јавни поштански саобраћај у Србији званично је отпочео отварањем прве поште у Београду – 7. јуна 1840. године. Пуних 180 година, Пошта је стуб комуникација у друштву и симбол повезаности међу људима. Пошта је одувек била покретач и носилац технолошког напретка. Увела је у употребу телеграф, телефон, учествовала у емитовању првог радио програма, касније постаје први провајдер интернета и кабловске ТВ, прва оснива тело за издавање квалификованог електронског сертификата и оснива први експрес курирски сервис у Србији, а у региону је прва започела процес аутоматизације прераде пошиљака и дигитализације великог дела процеса.

6.3.2020.

Пошта Србије је освојила највише гласова потрошача у категорији „Транспорт”, на основу чега је постала добитник признања „Мој избор” за 2020. годину.

„Ове године Пошта Србије обележава 180 година постојања, што нас обавезује да константно унапређујемо квалитет услуга уз истовремено подизање стандарда најразвијеније националне дистрибутивне мреже, која омогућава најширу доступност и гарантује квалитет по приступачним ценама и под једнаким условима за све кориснике. Стога нас радује да су корисници препознали и наградили наше напоре”, истакла је Мира Петровић, в. д. директора.

Акција „Мој избор”, у којој се додељују истоимена признања најбољим домаћим производима и брендовима, искључиво на основу гласова потрошача, ове године је организована по десети пут, а Пошта Србије ово престижно признање добија трећи пут заредом.

Подсећамо, ово је друго признање за квалитет услуга које је Пошта Србије добила од почетка године, будући да је прошлог месеца одликована Златним сертификатом, највишим стандардом за квалитет услуга у међународном поштанском саобраћају, од стране Светског поштанског савеза.