27.7.2020.

Поводом неутемељених, нетачних и увредљивих објава организације Ефектива и потоњих тенденциозних написа и објава у појединим медијима, без давања времена и простора да се одговори на неосноване оптужбе, Пошта Србије ће искористити сву правну заштиту.

Напомињемо да су поновним успостављањем токова међународног саобраћаја значајно убрзани и нормализовани токови транспорта међународних пошиљака, за разлику од периода на почетку пандемије изазване вирусом Ковид-19, када је транспорт био у прекиду што је изазвало кашњења дела међународних пошиљака од три месеца. Услед околности изазваних вишом силом, Пошта Србије не може сносити одговорност и током поменутог периода поступала је као и друге поштанске управе сагласно препорукама и објавама размењеним преко Светског поштанског савеза.

5.6.2020.

Поштанско-логистички цетар у Крагујевцу, складишно-канцеларијски комплекс површине 2.000 m² са комплетном инфраструктуром, представља најзначајнију инвестицију Поште Србије после отварања регионалног центра у Београду. Објекат ће поседовати аутоматизован систем за сортирање пошиљака и тако допринети даљем развоју аутоматизације прераде пошиљака и стратешког развоја базичне делатности Предузећа, с акцентом на растући сегмент пакетских пошиљака и е-трговине. Комплекс се налази у индустријској зони у близини више значајних привредних објеката (у улици Милорада Влајића Шуке 6), и одлично је повезан са важним саобраћајницама. Осим развојне компоненте за Предузеће, објекат ће значајно подржати регионални развој и предузетништво, пружајући комплетну услугу, од складиштења преко формирања пошиљака до дистрибуције производа за привреднике, али и грађане овог краја.

„Током историје, пратећи светске токове и испуњавајући своју основну мисију – пренос писама и робе и сталну примену најновијих технолошких решења, чиме је на себе преузела улогу носиоца технолошког, привредног и економског развоја земље, Пошта и данас кроз иновације процеса и унапређење асортимана услуга, наставља да светске трендове у области поштанских услуга и информатичких решења врло брзо имплементира и у Србији”, изјавила је Мира Петровић, в. д. директора ЈП „Пошта Србије” и истакла да као гигант међу услужним компанијама, са 15.000 запослених, Предузеће константно показује конкурентност и остварује значајан раст у сегментима са највећом конкуренцијом – експрес и логистичким услугама.

Петровићева је најавила да ће Пошта у своју флоту по први пут уврстити и електричне аутомобиле, са циљем да укаже на значај еколошких решења и да својим примером позове и друге актере у привреди и друштву, како би заједно утицали на смањење загађења.

Професионалним управљањем Пошта Србије је у 2019. години остварила пословни добитак у износу од 2,2 милијарде динара (укупни приходи били су 25,9 милијарди динара) и пружила чак 420,4 милиона услуга. Такође, 8. јуна Пошта Србије пустиће нову услугу – Postexpress BOX. Ради се о амбалажи за експрес пошиљке у чију цену је урачунат трошак услуге. 

Јавни поштански саобраћај у Србији званично је отпочео отварањем прве поште у Београду – 7. јуна 1840. године. Пуних 180 година, Пошта је стуб комуникација у друштву и симбол повезаности међу људима. Пошта је одувек била покретач и носилац технолошког напретка. Увела је у употребу телеграф, телефон, учествовала у емитовању првог радио програма, касније постаје први провајдер интернета и кабловске ТВ, прва оснива тело за издавање квалификованог електронског сертификата и оснива први експрес курирски сервис у Србији, а у региону је прва започела процес аутоматизације прераде пошиљака и дигитализације великог дела процеса.

6.3.2020.

Пошта Србије је освојила највише гласова потрошача у категорији „Транспорт”, на основу чега је постала добитник признања „Мој избор” за 2020. годину.

„Ове године Пошта Србије обележава 180 година постојања, што нас обавезује да константно унапређујемо квалитет услуга уз истовремено подизање стандарда најразвијеније националне дистрибутивне мреже, која омогућава најширу доступност и гарантује квалитет по приступачним ценама и под једнаким условима за све кориснике. Стога нас радује да су корисници препознали и наградили наше напоре”, истакла је Мира Петровић, в. д. директора.

Акција „Мој избор”, у којој се додељују истоимена признања најбољим домаћим производима и брендовима, искључиво на основу гласова потрошача, ове године је организована по десети пут, а Пошта Србије ово престижно признање добија трећи пут заредом.

Подсећамо, ово је друго признање за квалитет услуга које је Пошта Србије добила од почетка године, будући да је прошлог месеца одликована Златним сертификатом, највишим стандардом за квалитет услуга у међународном поштанском саобраћају, од стране Светског поштанског савеза.

26.2.2020.

Својом дугом традицијом Пошта Србије представља потврду континуитета модерне српске државе и показатељ технолошког напретка и модерних стремљења Србије – од штампања првих поштанских марака 1866, преко учешћа у оснивању Светског поштанског савеза у Берну 1874, увођења телеграфа 1855. и телефона 1883, оснивања „Телекома Србија” а.д. 1997, па све до отварања најсавременијег регионалног поштанско-логистичког центра на Балкану 2014. у Београду, са аутоматизованом прерадом чиме је постигнут виши ниво квалитета услуга и увођење савременог логистичког сервиса и сета услуга генерисаних из електронске трговине.

„Од када је, отварањем прве поште у Београду, 7. јуна 1840. године отпочео јавни поштански саобраћај у Србији, универзална поштанска услуга обавља се континуирано, прописаним квалитетом и под једнаким условима за све кориснике. Као што је некада у бурним историјским раздобљима била редак човеков ослонац и савезник, Пошта је и данас драгоцен и незаменљив чинилац унапређења друштвеног живота и друштевно-економских прилика. Своју лидерску позицију обезбеђујемо знањем, искуством и посвећеношћу запослених, распрострањеном мрежом пословница и информатичком повезаношћу читавог света”, изјавила је Мира Петровић, в. д. директора Поште Србије поводом пуштања у оптицај овог пригодног издања и додала да верује да ће ново раздобље остати упамћено по додатним технолошким иновацијама и новим средствима повезивања, по мери новог доба.

У 180. годину Пошта Србије улази овенчана бројним наградама и признањима, како потрошача (Мој избор 2019 и Бест Бај 2019/20), тако и Светског поштанског савеза (Златни A стандард 2020) и наставља да делује као важан покретач тржишта и друштвеног развоја.

Филателистичко издање саджи марку и блок, номиналних вредности од 27 и 108 динара, два коверта првог реда (ФДЦ) и пригодан жиг. Уметничко решење издања дело је Надежде Скочајић, академског графичара у РЈ „Србијамарка” Поште Србије.

21.2.2020.

„Златни стандард je доказ константног и преданог рада запослених у Пошти Србије. Ово одликовање Светског поштанског савеза охрабрује да одржимо постигнути ниво квалитета, као и да наставимо да се посвећено бавимо побољшањем и унапређењем услуга за наше кориснике, а да истовремено, као земља оснивач Светског поштанског савеза, доприносимо унапређењу квалитета услуге на глобалном нивоу, раме уз раме са најбољима”, изјавила је Мира Петровић, в. д. директора Поште Србије.

Сертификат нивоа А (Злато) је највишег ранга и СПС га додељује поштанским управама за које се, на основу методологије за сертификовање управљања квалитетом, утврди да поштују највише међународне стандарде и процедуре у поштанском саобраћају, и траје три године. Осим златног, постоје и сребрни и бронзани ниво квалитета.

Златни стандард ће Пошти Србије бити званично уручен на 27. Конгресу Светског поштанског савеза, у августу ове године у Абиџану, Обала Слоноваче. О томе је в.д. директора Поште Србије Миру Петровић званичним писмом обавестио генерални директор Светског поштанског савеза Бишар Хусеин, уз изразе захвалности на доприносу квалитету и унапређивању међународног поштанског саобраћаја.