Пошта Србије једна је од ретких компанија која у опису свог пословања подразумева друштвену одговорност. Њена непрекидна комуникација са грађанима, друштвеном заједницом и државом као оснивачем кроз више од 300 различитих услуга које пружа јасан је и нераскидив показатељ те интеракције.
Пошта Србије свакодневно усавршава, модернизује и дигитализује своје услуге водећи на тај начин бригу о потребама друштва у целини. Са 1.570 пословница на читавој територији Србије и дугорочним присуством у свакодневном животу грађана, игра значајну улогу у обликовању друштвеног и привредног амбијента, па сходно томе ова компанија доприноси не само економском, већ и културном напретку друштва.
Широка област друштвене одговорности у овом предузећу регулисана је стратешким документима, ослањајући се при томе на богато искуство, традицију и дугогодишњу, више него успешну комуникацију са корисницима, заједницом и запосленима. То показује и чињеница да нешто мање од два века Пошта живи, развија се, унапређује, модернизује и дигитализује своје услуге, а све у служби корисника, друштвене заједнице, еколошке одрживости, запослених и на крају државе Србије.
Богато искуство јој у многоме олакшава да препозна потребе рањивих категорија, те на основу тога и реагује, усклађујући своје активности. Пошта Србије се донацијама укључује у низ хуманитарних иницијатива у области здравственe заштите и бригe о деци. Тако на пример, годинама уназад, Пошта са великим задовољством празничне радости дели са најмлађим пријатељима, штићеницима установа за децу без родитељског старања, за које се организује традиционално новогодишње дружење и додела пакетића, а сваке прве суботе у месецу одржавају се дечје радионице „Поштански сатић” у ПТТ музеју, за децу узраста од пет до десет година. Уз стручно вођење кроз сталну поставку, прилагођено узрасту, деца на радионици цртају и пишу писма и разгледнице, правилно их адресују и уз учење о томе шта представља поштанска марка, пошиљке шаљу убацујући их у поштанско сандуче.
Кабинет директора предузећа сваке године организује наградни конкурс „Писмо Божић Бати” и најбољим појединачним и групним радовима деце из целе Србије додељује награде.
Пошта Србије сваке године подржава и реализацију значајних културно-уметничких остварења и друштвене догађаје у различитим областима. Поред обележавања важних историјских датума и јубилеја, подстицања књижевног стваралаштва, фотографије, позоришта и сценске уметности, као и филмске и ТВ продукције, Пошта финансијски помаже и промовише развој информационих технологија и науке, информатичку писменост и развој нових вештина, нарочито код младих. Подржавајући развој нових технологија у поштанском и телекомуникационом саобраћају, из године у годину, Пошта учествује у одржавању годишњих стручних скупова попут Симпозијума ПостТел, у организацији Саобраћајног факултета Универзитета у Београду.
Оваквим приступом и пословном политиком постиже склад са потребама грађана, корисника и запослених и тај контиуирани процес гарант је дуговечности, друштвено-одговорне оријентације и доброг управљања компанијом.
У прилог чињеници да је корисник увек на првом месту, у овој компанији покренути су пројекти који доприносе модернизацији и дигитализацији поштанских услуга у циљу повећања задовољства корисника.
Поред тога што ће се асортиман услуга континуирано шири, приоритет одговорне пословне праксе је брига за све сегменте пословног деловања, било да је реч о запосленима, корисницима, унапређењу услуга и технологије, као и у оквиру заштите животне средине и улагања у друштвену заједницу.
Резултати пројеката из домена друштвене одговорности које спроводи ова компанија, несумњиво, могу служити као узор и бити инспирација за многе институције и актере из пословног и друштвеног амбијента.