14.12.2021.
Нови Програм пословања за стабилну Пошту у 2022. години
На стручном скупу у организацији Функције услуга и Функције поштанске мреже који се одржава на Златибору, сумирани су резултати рада Поште Србије у текућој години и најављени кључни правци пословања, нове активности и услуге које ће бити реализоване у 2022. години.
Обраћајући се учесницима скупа, в.д. директора Поште Србије Зоран Ђорђевић истакaо је да су остварени приходи и расходи ове године били на задовољавајућем нивоу, што представља добру основу за реализацију Програма пословања за 2022. годину.
„Усвојени Програм пословања за наредну годину је развојни, са циљем да омогући даљи раст прихода, како би Пошта стала на ноге. Радимо на томе да у континуираном социјалном дијалогу, који смо успоставили са четири синдиката, обезбедимо бољи материјални положај запослених, а један од првих корака ка томе је повећање масе зарада од 10 процената за шта чекамо одобрење Владе”, изјавио је Зоран Ђорђевић.
Руководство и стручне службе анализирали су моделе рада неких од водећих поштанских оператора у Европи, и након обиласка и разговора са њима, Пошта Србије је одлучила да следи модел који примењује Пошта Аустрије.
„Наш циљ је да Пошта постане најбоља компанија у Србији. То захтева и нова улагања од којих очекујемо добре резултате. Радићемо, између осталог, на унапређењу ефикасности сортинг машина и логистичке мреже, у току је процес увођења пакетомата, имплементирани су нови ПОС терминали. У циљу побољшања услуга, с посебном пажњом анализирамо проблеме и захтеве корисника, којима смо се ове године приближили и унапређеним визуелним идентитетом, бољом комуникацијом и осавремењавањем традиционалних услуга попут увођења нових, модерних телеграма, као и празничног гифт програма. Све што смо урадили и што је планирано Програмом пословања, радимо у жељи да вратимо Пошту тамо где је била – међу најуспешније компаније”, рекао је Ђорђевић.