Пошта Србије - Пошта Србије и Пошта Црне Горе потписале протокол о пословној сарадњи

26.12.2022.

Пошта Србије и Пошта Црне Горе потписале протокол о пословној сарадњи

Протокол о пословној сарадњи ЈП „Пошта Србије” и Поште Црне Горе потписан је данас у Подгорици. Протокол су потписали Зоран Ђорђевић, вршилац дужности директора Поште Србије, и Драган Туфегџић, извршни директор Поште Црне Горе.

Зоран Ђорђевић, в.д. директор Поште Србије, рекао је да су Пошта Србије и Пошта Црне Горе пријатељи, суседи и сарадници и да су закључили да сарадња треба и може да буде већа на обострану корист.

„Спремно смо кренули у реализацију тог плана у чему је као темељни споразум и кровни оквир значајан управо Протокол који смо данас потписали. У постизању свих очекиваних резултата, међу којима издвајам развој нових заједничких услуга и логистичких капацитета, биће нам задовољство да поделимо искуства у сегментима на којима Пошта Србије интензивно ради, а то су дигитализација услуга и развој е-комерца. Крајњи циљ су боље и брже услуге, нови сервиси према потребама корисника, повећање међусобне размене поштанских и других услуга, али и бољи наступ на регионалном тржишту и чвршће повезивање наших блиских народа и привреда”, изјавио је Зоран Ђорђевић.

Драган Туфегџић, извршни директор Поште Црне Горе, рекао је да Протокол сматра само почетком интензивне сарадње две поштанске управе. Навео је да је Пошта Црне Горе, након организационих промена у претходном периоду, започела важне развојне пројекте у циљу модернизације пословања. Рекао је да постоји сличност стратешких развојних пројеката поштанских управа и да је сарадња један од предуслова брже и боље реализације пословних циљева. Закључио је да размена знања и искуства са колегама из других поштанских управа, а пре свега, како је рекао, са драгим и блиским колегама из Поште Србије, само може унапредити пословне процесе Поште Црне Горе и утицати на динамику развоја.

Учесници састанка сагласили су се да ће Протокол подстаћи пословно-техничку сарадњу разменом најбољих пракси и искустава, стручних знања и нормативних решења, припрему и спровођење заједничких пројеката, развој нових пословних решења и обезбеђивање услуга високог квалитета.