Пошта Србије - Закључен Споразум о сарадњи Поште Србије и Канцеларије за ИТ и еУправу

26.8.2022.

Закључен Споразум о сарадњи Поште Србије и Канцеларије за ИТ и еУправу

Споразум о сарадњи Поште Србије и Канцеларије за ИТ и еУправу, који обезбеђује стручну подршку Канцеларије у примени информационо-комуникационих технологија у Јавном предузећу „Пошта Србије”, потписали су данас Зоран Ђорђевић, в.д. директора Поште Србије, и др Михаило Јовановић, директор Канцеларије за ИТ и еУправу.

Експертска подршка Канцеларије нарочито ће обухватити сегменте јачања капацитета Поште за пружање квалификованих услуга од поверења за комерцијалне кориснике и употребе ресурса информационо-комуникационих технологија којима управља Канцеларија.

„На основу вишегодишње сарадње и добрих резултата на великим и важним државним пројектима, закључили смо да партнерство Поште и Канцеларије може да буде још шире, у корист државе, грађана и привреде. Данашњи споразум веома је значајан за Пошту, јер нам додатно ставља на располагање стручне ресурсе Канцеларије за даљу дигитализацију пословних процеса, где је потребно да уложимо додатне напоре. Такође, боље и рационалније ћемо користити сопствене и увезивати постојеће технологије и ИТ ресурсе Канцеларије, уз коришћење Државног дата центра за чување података. Обезбедићемо бољи квалитет универзалне и других поштанских услуга, раст и развој обима електронских сервиса и укупно јачање система, и бити спремни за реализацију заједничких ИТ пројеката, ширење услуга електронске управе које пружамо у непосредном контакту са корисницима, као и за нове и све сложеније задатке у даљој дигитализацији друштва и управе”, рекао је Зоран Ђорђевић.

„Овим Споразумом постижемо удруживање свих кадровских и техничких капацитета. Канцеларија ће ставити на располагање све своје квалификоване системе од поверења – еСандуче, електронски потпис у клауду, временски жиг, шеме електронске идентификације, електронски печат, кадровске и техничке капацитете за развој различитих информационих система и софтверских решења, капацитете мреже еУправе која већ повезује више од 1.000 тачака широм земље и Државног  дата центра у Београду и Крагујевцу које ће Пошта Србије моћи да понуди комерцијалним корисницама. Практично, Пошта Србије постаје продужена рука електронске управе у комерцијалном сектору. Са своје стране, Пошта Србије ставља на располагање мрежу од преко 1.500 пошта где ће грађани који не могу неке од услуга за заврше преко интернета или мобилног телефона, моћи да се информишу и обаве те услуге у разговору са поштанским службеницима”, изјавио је др Михаило Јовановић.