28.2.2018.
Preporuka potrošača je Pošta Srbije
Pošta Srbije je dobitnik prestižnog priznanja „Moj izbor” za omiljeni domaći brend u 2018. godini, u kategoriji „Transport”.
Dodatni je uspeh što je drugo mesto u istoj kategoriji pripalo kurirskom servisu Pošte Srbije – Post-ekspresu, čime su ga potrošači direktno nagradili i potvrdili njegovu lidersku poziciju među više od 50 konkurenata na tržištu.
U ime Pošte Srbije, ovu vrednu nagradu je primila Nela Bojović, rukovodilac Sektora za korporativni marketing i odgovornost, a uručio ju je Milan Ristić, predsednik udruženja „Moja Srbija”, na svečanosti održanoj 27. februara u Skupštini grada Beograda.
Nela Bojović je u ime Mire Petrović, v. d. direktora Pošte Srbije i 15.000 zaposlenih, izrazila čast i zadovoljstvo povodom osvajanja ovog važnog priznanja, a posebno što je ono glas poverenja potrošača.
„Nas u Pošti Srbije to veoma raduje i naravno obavezuje da nastavimo da održavamo uslugu visokog kvaliteta. Preko 1.500 pošta, 4.000 šaltera, 1.700 vozila i 4.000 dostavljača omogućavaju da naša usluga dnevno bude prisutna na bilo kojoj adresi u Srbiji. Automatizovani proces prerade, kao i elektronska povezanost svih naših poslovnica i poslovnih procesa omogućavaju nam da stalno unapređujemo uslugu, tačnije više od 400 usluga Pošte Srbije – finansijskih, logističkih, paketskih i pismonosnih, televizije i interneta i tako dalje. Kako komunikacije napreduju, tako i mi, kao stub komunikacije ovog društva i ove države, unapređujemo i uvodimo nove servise”, rekla je ona.
Ove godine u konkurenciji za nagradu se našlo 780 domaćih proizvoda i brendova. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je dočekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prošlogodišnje akcije. U finalnom krugu je bilo 140 brendova. Finalno glasanje je obavljeno na terenu, u 10 gradova Srbije, metodom „lice u lice”, na uzorku od 1.910 potrošača.