Pošta Srbije - Pošta Srbije i Pošta Crne Gore potpisale protokol o poslovnoj saradnji

26.12.2022.

Pošta Srbije i Pošta Crne Gore potpisale protokol o poslovnoj saradnji

Protokol o poslovnoj saradnji JP „Pošta Srbije” i Pošte Crne Gore potpisan je danas u Podgorici. Protokol su potpisali Zoran Đorđević, vršilac dužnosti direktora Pošte Srbije, i Dragan Tufegdžić, izvršni direktor Pošte Crne Gore.

Zoran Đorđević, v.d. direktor Pošte Srbije, rekao je da su Pošta Srbije i Pošta Crne Gore prijatelji, susedi i saradnici i da su zaključili da saradnja treba i može da bude veća na obostranu korist.

„Spremno smo krenuli u realizaciju tog plana u čemu je kao temeljni sporazum i krovni okvir značajan upravo Protokol koji smo danas potpisali. U postizanju svih očekivanih rezultata, među kojima izdvajam razvoj novih zajedničkih usluga i logističkih kapaciteta, biće nam zadovoljstvo da podelimo iskustva u segmentima na kojima Pošta Srbije intenzivno radi, a to su digitalizacija usluga i razvoj e-komerca. Krajnji cilj su bolje i brže usluge, novi servisi prema potrebama korisnika, povećanje međusobne razmene poštanskih i drugih usluga, ali i bolji nastup na regionalnom tržištu i čvršće povezivanje naših bliskih naroda i privreda”, izjavio je Zoran Đorđević.

Dragan Tufegdžić, izvršni direktor Pošte Crne Gore, rekao je da Protokol smatra samo početkom intenzivne saradnje dve poštanske uprave. Naveo je da je Pošta Crne Gore, nakon organizacionih promena u prethodnom periodu, započela važne razvojne projekte u cilju modernizacije poslovanja. Rekao je da postoji sličnost strateških razvojnih projekata poštanskih uprava i da je saradnja jedan od preduslova brže i bolje realizacije poslovnih ciljeva. Zaključio je da razmena znanja i iskustva sa kolegama iz drugih poštanskih uprava, a pre svega, kako je rekao, sa dragim i bliskim kolegama iz Pošte Srbije, samo može unaprediti poslovne procese Pošte Crne Gore i uticati na dinamiku razvoja.

Učesnici sastanka saglasili su se da će Protokol podstaći poslovno-tehničku saradnju razmenom najboljih praksi i iskustava, stručnih znanja i normativnih rešenja, pripremu i sprovođenje zajedničkih projekata, razvoj novih poslovnih rešenja i obezbeđivanje usluga visokog kvaliteta.