Pošaljite otkupni paket u zemlje regiona, uz naplatu pouzećem.
Da li moram doneti otvoren paket?
Paket mora biti otvoren u cilju sravnjivanja sadržaja.
Da li su rokovi prenosa paketa garantovani?
Ne, to su očekivani rokovi prenosa.
Da li poštarinu za prenos paketa može platiti primalac?
Ne, poštarinu za prenos međunarodnih paketa plaća isključivo pošiljalac prilikom predaje paketa.
Da li se može poslati paket bez otkupnine?
Ne, svaki PostPak paket mora imati označen otkupni iznos koji se naplaćuje prilikom uručenja pošiljke od primaoca, u korist pošiljaoca, bez dodatnih troškova.
Kako mogu podići otkupninu (za fizičko lice)?
Otkupnina se doznačava međunarodnom poštanskom uputnicom (PostKeš – Međunarodni prenos novca) koja se isplaćuje u dinarima. Nakon dobijanja SMS poruke, u ovlašćenim poštama može se podići otkupnina, podnošenjem na uvid lične karte i saopštavanjem broja uputnice ili broja pošiljke.
Da li se otkupnina može podići u evrima?
Isplata se obavlja u dinarima, ali se efektiva može kupiti od isplaćene otkupnine, koristeći vezanu transakciju prodaje efektive pod povoljnim uslovima, u slučaju da se radi o menjačkoj pošti koja raspolaže potrebnom efektivom.
Kako će mi biti uplaćen otkupni iznos?
Novac će biti uplaćen elektronski – uslugom PostKeš – Međunarodni prenos novca.
Da li postoji mogućnost praćenja paketa?
Paketi se mogu pratiti elektronski na sajtu Pošte Srbije.
Koliko računa je potrebno priložiti i na kom jeziku?
Prilikom predaje PostPak paketa, potrebno je priložiti i dva računa. Jedan račun treba da bude na srpskom jeziku, za potrebe naših carinskih organa, a drugi na jeziku razumljivom u odredišnoj zemlji.
Postoji li ograničenje u pogledu učestalosti slanja paketa?
Za pravna lica, ne postoje ograničenja u pogledu učestalosti slanja paketa.
Mogu li koristiti uslugu PostPak robe ako vrednost robe prelazi 999 evra?
Ukoliko vrednost robe koju želite da pošaljete jednom primaocu prelazi 999 evra, robu možete podeliti u dva ili više paketa, pri čemu vrednost robe u jednom paketu ne sme preći 999 evra.
Da li primalac PostPak paketa ima neke obaveze plaćanja?
Bilo kakve vrste plaćanja od strane primaoca vezane za uvoz PostPak paketa, zavise isključivo od carinskih i drugih propisa države u koju se paket izvozi.
Kako se uručuju PostPak pošiljke?
PostPak pošiljke uručuju se primaocu uz potpis primaoca i naplatu otkupnog iznosa u korist pošiljaoca i eventualnih uvoznih dažbina.
Da li je pravnim licima prilikom slanja PostPak pošiljaka potrebno dodatno angažovanje špedicije?
Ne, dovoljno je da zaključe ugovor sa Poštom Srbije, usluge zastupanja u carinskom postupku su uključene u uslugu PostPak.
Povezane usluge i informacije
Slanje paketa u inostranstvo
Iz najbliže pošte, po pristupačnim cenama.
EMS (Express Mail Service)
Brzi prenos pošiljaka u preko 60 zemalja, po povoljnim cenama.
PostKeš (PostCash) – međunarodni prenos novca
Pošaljite ili primite novac iz inostranstva u pošti.
Pronađite poštu
Pronađite najbližu Poštu u Vašem okruženju.
Pratite pošiljku
Informišite se gde se u svakom trenutku nalazi Vaša pošiljka.
Kalkulator cena
Izračunajte cenu odabrane usluge.
Korisnički servis
Kontaktirajte nas i postavite pitanje.
Pravilno adresovanje
Pravilno adresovanje, sigurno uručenje.
Spisak zabranjenih artikala za uvoz
Artikli zabranjeni za uvoz ili tranzit kroz određenu zemlju.